HOME

Tuesday, April 23, 2013

ayatola wrote:
ALLAHU AKBAR WALILLAHIL HAMD








Gemparr! Arnaud Van Dorn anggota parti Kebebasan haluan kanan Belanda yg sebelum ini telah terlibat dalam pembikinan filem menghina peribadi Rasulullah saw yg telah menimbulkan kemarahan umat Islam seluruh dunia telah memeluk Islam !

Akhbar2 Saudi termasuk 'Ukkaz dll melaporkan bagaimana Arnaud Van Dorn yg sebelum ini begitu anti dan sangat membenci Islam kini sedang berada di Saudimalah turut menyiarkan gambar2 beliau antaranya ketika beliau menjahit kelambu Kaabah !

Sewaktu beliau menziarahi Masjid Nabawi dan makam Nabi saw..beliau dilihat menangis teresak2 hingga dapat dilihat oleh semua yg hadhir..Ketika ditanya apakah puncanya yg membawanya memeluk Islam..beliau menyatakan bahawa..

Sebenarnya reaksi dan kemarahan luarbiasa umat Islam di seluruh dunia ekoran filem tersebut itulah yg telah mendorongnya utk mengkaji dan mencari apakah rahsia sebenar di sebalik kecintaan yg begitu mendalam umat Islam terhadap peribadi agung tersebut..

sehingalah pada akhirnya beliau mendapati bahawa Nabi Muhammad saw yg pernah dimusuhinya itu sebenarnya adalah satu peribadi paling agung dlm sejarah peradaban manusia..!

'Tangisan' beliau semakin kuat ketika beliau berdiri di hadapan makam Baginda saw...Kini beliau merancang utk mengerjakan umrah dan akan kembali ke Madinah al-Munawwarah...


ALLAHU AKBAR..ALLAHU AKBAR...ALLAHU AKBAR

Very Happy Sad



Walau 'kelmarin' dia menghina islam atau peribadi Nabi saw..tapi hari ini Allah swt dgn qudrat dan iradatnya telah pusingkan arah hidupnya hingga menjadi sebahagain dari umat Baginda saw..

Allah swt adalah pemilik dan pemberi Hidayah nya bagi sesiapa yg dia kehendakinya... 



imej beliau solat di masjid Nabawi 

No comments:

Post a Comment